Regulamin
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedazy w ramach Sklepu internetowego działającego pod adresem www.minifaktura3d.pl, który prowadzony jest przez Kunst Agencja Reklamowa – Piotr Kuś, ul. Dolna 7/4, 00-773 Warszawa, NIP 5222873582, adres e-mail: piotr.m.kus@gmail.com, tel. 732 866 448.
2.Podmiot zarejestrowany jest wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii Rzeczpospolitej Polskiej.
3.Korzystając ze sklepu internetowego minifaktura3d.pl i akceptując regulamin, Kupujący potwierdza zapoznanie się z jego treścią, akceptację wszystkich postanowień oraz zobowiązanie do ich przestrzegania. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Kupującym. Akceptacja regulaminu przez Kupującego jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży.
- Regulamin sklepu internetowego Minifaktura udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.minifaktura3d.pl w sposób umożliwiający Kupującym jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
§2 Definicje
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
- Sklep – sklep internetowy, dostępny pod adresem www.minifaktura3d.pl.
- Sprzedawca – Kunst Agencja Reklamowa – Piotr Kuś, ul. Dolna 7/4, 00-773 Warszawa, NIP 5222873582, adres e-mail: minifakturapl@gmail.com, tel. 723 866 448.
- Kupujący – osoba fizyczna, która ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego minifaktura3d.pl.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Towar (Produkty) – Każdy produkt lub usługa wymieniona na Stronie, w tym produkty i usługi zawarte w zamówieniu, które Sprzedawca dostarcza Kupującemu po zawarciu Umowy.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sklep.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Bon podarunkowy – instrument, z którym wiąże się obowiązek jego przyjęcia jako wynagrodzenie lub część wynagrodzenia za dostawę towarów, w przypadku którego towary, które mają zostać dostarczone.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w szczególności sposób dostawy i płatności.
12 . Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości nabywanych Produktów.
- Konto – profil Kupującego tworzony na podstawie adresu e-mail i hasła, który zawiera informacje o Kupującym oraz historii zamówień. Kupujący odpowiada za zapewnienie, że wszystkie informacje na Koncie są poprawne, kompletne i aktualne.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) – przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG), zawierający ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
§3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Akceptacja Regulaminu podczas wypełniania formularza zamówienia jest warunkiem niezbędnym do złożenia zamówienia w Sklepie i jego realizacji.
2.Kupujący może składać zamówienia na produkty dostępne w Sklepie przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
3.Sklep ma prawo odmówić realizacji zamówień:
-które nie zostały opłacone przez Klienta,
-złożonych za pomocą formularza zawierającego nieprawdziwe, niedokładne, nieaktualne dane, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
-złożonych z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
- Osoba pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu internetowego nie może ponownie złożyć zamówienia bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z poszanowaniem dóbr osobistych, praw autorskich i własności intelektualnej Sklepu oraz osób trzecich. Kupujący musi powstrzymywać się od działań mogących zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od ingerowania w jego zawartość. Kupującemu zabrania się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§4 Składanie i realizacja zamówień oraz zawieranie umowy sprzedaży
1.Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz Rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres email Klienta, hasło do Konta.
- Logowanie do Konta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustalonych podczas rejestracji.
- Kupujący ma prawo w każdej chwili zażądać usunięcia Konta bez podania przyczyny, wysyłając zgłoszenie na adres: minifakturapl@gmail.com.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Kupującego.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
-Posiadać konto w Sklepie;
-Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie dodać go do koszyka
-Zalogować się do swojego Konta w Sklepie;
-Wypełnić Formularz Zamówienia, podając dane odbiorcyZamówienia w tym: adres dostawy, wybierając rodzaj przesyłki oraz, jeśli potrzebne, dane do faktury;
-Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności – opłacić Zamówienie.
-Jeśli Kupujący chce wystawienia faktury VAT wpisać dane do wystawienia faktury, jeśli są inne niż dane Kupującego;
-Wybrać sposób dostawy oraz wpisać dane do dostawy towaru, jeśli jest inny niż adres podany przez Kupującego;
– Zaakceptować Regulamin Sklepu i Politykę Prywatności;
-Potwierdzić przez Kupującego przyjęcia przez niego obowiązku zapłaty za zamówiony towar klikając w ikonę „Zapłać teraz”.
- Kliknięcie przycisku „Zapłać teraz” powoduje złożenie wiążącego Zamówienia i zobowiązuje Klupującego do zapłaty.
- Zamówienia realizowane są na terenie Polski.
- Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody rabatowe”, a po jego aktywacji cena zostanie odpowiednio zmieniona.
- Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Po złożeniu zamówienia, Kupujący otrzyma na adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, Klient otrzyma kolejne potwierdzenie. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sklepu o przyjęciu oferty. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Kupującym a Sklepem do zawarcia umowy dotyczącej tego zamówienia. W przypadku, w którym Sklep nie potwierdzi przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a Sklepem nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Kupującemu.
- Umowa zawarta pomiędzy Konsumentem/JDG a Sklepem dotycząca zakupu danego towaru ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towaru w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Konsumenta/JDG.
- Kupujący jest obowiązany do zapłaty pełnej ceny za zamówiony towar. Zamówienie nieopłacone w ciągu 2 dni zostanie anulowane, a Sklep jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
- Niezbędnym warunkiem realizacji zamówienia podanie danych pozwalających na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności adres e-mail. W razie podania przez Kuoującego niekompletnych danych, których brak spowoduje niemożność skontaktowania się z Kupującym, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu uzyskania danych umożliwiających realizację zamówienia zgodnie z niniejszym regulaminem.
- Zmiany w zamówieniu mogą być dokonywane przez Kupującego wyłącznie przed przyjęciem zamówienia do realizacji przez Sklep i jedynie na wyraźne żądanie Kupującego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. poprzez kontakt telefoniczny.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
§5 Ceny i metody płatności
1.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami brutto to znaczy, że zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy, które zależą od wybranego sposobu dostarczenia towarów do Kupującego. Całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztami dostawy, jest widoczny w koszyku przed złożeniem zamówienia.
2.Ceny widniejące w Sklepie obowiązują od momentu złożenia zamówienia do jego realizacji.
3.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany oferowanych towarów oraz ich cen (zmiany nie dotyczą towarów już zamówionych przez Kupującego i potwierdzonych do realizacji).
- Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony produkt oraz koszty dostawy w ciągu 2 dni od zawarcia umowy, z wyjątkiem zamówień płatnych przy odbiorze. Zamówienia nieopłacone w tym terminie zostaną automatycznie anulowane, za wyjątkiem zamówień za pobraniem.
- Kupujący ma możliwość zapłaty za zamówienie: w formie przelewu na numer bankowy: 47 1050 1025 1000 0092 8310 9636, bądź przelewem online poprzez zewnętrzny system płatności PayU, PayPal, Blik. Po przejściu do płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności. W przypadku braku odnotowania płatności w ciągu godziny od dokonania zamówienia, zamówienie zostaje anulowane.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych produktów, wycofywania dostępnych, organizowania promocji i oferowania rabatów, a także czasowego udostępniania produktów bezpłatnie. Powyższe zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem. Szczegóły i czas trwania promocji są zawarte w opisie danego produktu. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony, a rabaty i promocje nie sumują się.
- W przypadku zakupu bonu podarunkowego, można go wykorzystać w Sklepie. Po zakupie bon zostaje przesłany na e-mail Kupującego, zawierając kwotę, kod oraz datę ważności. Bonem można płacić za dowolne zakupy. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na nowy kod. Przy zakupach przekraczających wartość bonu, pozostała kwota może być uzupełniona dostępną metodą płatności w Sklepie. Bon podarunkowy jest ważny przez 12 miesięcy od dnia zakupu.
§6 Realizacja zamówień i czas zamówionego produktu
1.Czas dostawy produktów obejmuje czas druku, skompletowania zamówienia oraz samej dostawy. Przygotowanie produktów do wysyłki oraz ich dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze. Realizacja zamówienia przez Sklep zależy od możliwości produkcyjnych i nie powinna przekraczać 14 dni roboczych.
- Szczegółowe informacje o terminach realizacji zamówienia oraz kosztach związanych z różnymi formami płatności są dostępne na stronie www.minifaktura3d.pl w zakładce „Czas i koszty dostawy”.
§7 Odbieranie zamówień, dostawa i koszty dostaw
- Zamówione produkty są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich współpracujących ze Sklepem. Dostawy realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Koszty dostawy ponosi Kupujący, a szczegóły dotyczące opłat znajdują się w zakładce „Sposoby i koszty dostawy”.
- Dostępne sposoby dostawy w sklepie:
– Przesyłka kurierska DPD
– Przesyłka kurierska InPost
- Koszty wysyłki ponosi osoba składająca zamówienie na Produkt.
- W przypadku Zamówienia kilku Produktów zostaną one dostarczone jedną przesyłką w terminie odpowiadającym najdłuższemu z terminów oczekiwania wskazanemu dla zamówionych Produktów, widocznemu przy każdym z Produktów w Sklepie.
- Przy odbiorze towarów, w przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń w czasie odbioru towaru w odbieranej przesyłce, należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia towaru.
- Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie potwierdzenia Zamówienia podano inny termin.
§8 Odstąpienie od umowy
- Konsument/JDG ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru. Aby zachować termin, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: minifakturapl@gmail.com wraz z towarem.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- W przypadku chęci skorzystania z przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, zalecamy użyć formularza odstąpienia dostępnego w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- W przypadku odstąpienia od umowy nieuszkodzony towar Konsument/JDG powinien zwrócić na adres: Kunst Agencja Reklamowa – Piotr Kuś, Zaborowska 4/34, 01-462 , Warszawa w terminie 14 dni. Rekomendujemy załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z fakturą VAT lub z paragonem.
- Konsument/JDG powinien zachować dowód nadania przesyłki w celu weryfikacji zachowania terminu zwrotu.
- Konsument/JDG zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter towaru.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta/JDG nie przysługuje w przypadku towarów (usług) spoza standardowej oferty Sklepu, które zostały przygotowane na specjalne zamówienie Konsumenta i dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Konsument/JDG.
- Konsument/JDG ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z użytkowania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru można normalnie otworzyć lub rozpakować paczkę.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi/JDG wszystkie otrzymane płatności. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta/JDG o odstąpieniu od umowy. Płatności zostaną zwrócone przy użyciu tych samych metod, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/JDG wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. Konsument/JDG nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności. Sklep może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§9 Reklamacje
- Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Towar jest zgodny z umową, gdy zgodne z umową są jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z umową Konsument/JDG może żądać jego naprawy lub wymiany, a w określonych prawem przypadkach złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy.
- Adresem do zwrotu produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami ze względu na wniesioną reklamację jest: Kunst Agencja Reklamowa – Piotr Kuś, Zaborowska 4/34, 01-462 , Warszawa.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: minifakturapl@gmail.com.
- Konsument/JDG musi udostępnić Towar do naprawy lub wymiany. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru Towaru od Konsumenta/JDG. Konsument/JDG nie ponosi kosztów za korzystanie z Towaru, który później został wymieniony.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Konsumenta/JDG, datę zawarcia umowy sprzedaży, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Konsumenta/JDG oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeśli reklamacja wymaga uzupełnienia, Sklep zwróci się do składającego reklamację o dostarczenie brakujących informacji przed jej rozpatrzeniem.
- W przypadku braku odpowiedzi ze strony Sklepu na reklamację Konsumenta/JDG w ciągu 14 dni od daty jej złożenia, uznaje się, że reklamacja została uznana przez Sklep za zasadną.
- Produkt wolny od wad odsyłany jest do Konsumenta/JDG na koszt Sklepu.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep w pierwszej kolejności wymieni wadliwy Towar na nowy lub usunie wadę, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów. Jeśli wymiana na nowy Towar jest niemożliwa, Sklep zwróci Konsumentowi/JDG równowartość ceny reklamowanego Towaru lub, za zgodą Konsumenta/JDG, zaoferuje inny dostępny produkt. Nie wpływa to na prawo Konsumenta/JDG do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§10 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego w związku z transakcją Kupna – Sprzedaży będą przetwarzane w poniższym celu i zakresie:
– w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
– w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
– w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
3 .Dane osobowe Kupującego są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usługi oraz przez czas wymagany do wykonania obowiązków nałożonych na Administratora przepisami prawa. W przypadku ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia w sklepie internetowym i jego realizacji.
- Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także do przenoszenia danych.
- Kupujący ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO lub w celach marketingu bezpośredniego.
- Kupujący ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie danych osobowych nienależących do niego lub nieprawdziwych.
- Kupujący będący osobą fizyczną ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W zakresie funkcjonowania Konta dane osobowe zostały powierzone firmie Blackdale Digital Sp. z o. o, z siedziba przy ulicy Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, posiadającą numer NIP: 5242931414 oraz KRS 0000944226.
- Szczegółowe informacje na temat ochrony danych znajdują się w zakładce „Polityce Prywatności”.
§11 Postanowienia Końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do organizowania akcji promocyjnych, których szczegółowe warunki będą każdorazowo publikowane na stronie internetowej www.minifaktura3d.pl oraz na profilach sklepu w mediach społecznościowych (Fb – Minifaktura, Ig – minifakturapl). Promocje w sklepie nie mogą być łączone, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany stają się skuteczne w terminie określonym przez Sklep, przy czym do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian mają zastosowanie postanowienia regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.
- Klient akceptując niniejszy regulamin, uznaje, że wszystkie prawa autorskie i znaki towarowe związane ze Sklepem należą do Sprzedawcy (lub posiada on odpowiednie licencje komercyjne) i są prawnie chronione.
- Regulamin jest zgodny z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Umowy zawierane przez Sklep oraz świadczone usługi są wykonywane w języku polskim zgodnie z prawem polskim.